marți, 6 septembrie 2011

Supradoza de sentimente




De ce? De ce te strang in brate si vreau mai mult? De ce te uiti la mine cu ochii goi? De ce ma simt inchisa in paradis cand ma tii de mana?
Poate pentru că te plimbi mereu prin mintea mea şi mi-e greu să te scot de acolo şi simt cum iţi faci loc în odaiile sufletului meu, dar o faci repede si pleci. Faptul ca te astept mereu ma face sa te vreau din ce in ce mai mult. Ma mint, ma mint de atat de mult timp si ma mint atat de tare incat am ajuns sa cred si eu ca ce facem noi e real. Tu stii, eu stiu, noi stim defapt ca nu e real. E in mintea noastra; e un joc de culori, un dans de sentimente, un borcan de amintiri, o cutie plina de dorinte, o punga cu putina magie, si noi. Inchide ochii, lasa-te pe spate si simte mirosul serii care ma duce cu gandul la noi, la tot ce-am fost odata si la ce puteam fi daca nu greseam. Dar poate nu mai sunt cuvinte, si eu sunt singura care astept aceeasi toamna, acelas vant. Te rog sa ma minti frumos atunci cand vei pleca. Nu stiu cum va fi sa cuprind alt trup, sa musc alte buze, sa srang alte maini. Cum va fi sa mangai alta tampla, sa miros alta piele....
E cald si frumos la tine in suflet. Imi place! Nu vreau sa mai plec.Cat e seara, profit de prezenta ta, fiindca gandurile-s moarte si toamna pe sfarsite. Ochii-mi sunt grei si e tarziu, mi-as trai toata viata pana dimineata pentru ca stiu ca ne vom trezi straini! Stiu ca atunci cand vei intoarce capu' spre mine vei zambi rece si vei pleca.Asa ca..."Adio,adio deci pe curand
"

3 comentarii:

  1. Buna ziua
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasimylove.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Portal Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere