miercuri, 16 februarie 2011


Ne-am legat destinele cu un siret!Am facut o funda mare,larga si putin murdara de praf.Am dansat in ploaie pentru prima data,dar nu am dansat cu trupul,ci cu mintea.Poate m-ai calcat,poate nu am aranjat bine capat peste capat...dar funda s-a desfacut.
Mi-am slefuit fiecare pas inca decand nu distingeam raul de bine si acum sunt aproape sigura ca sunt gata sa dau 100% din tot ce am...si am mult de oferit!Dar vreau sa primesc inapoi cel putin la fel de mult cat dau,si desi stiu ca sunt putin egoista,sunt mai mult ca sigura ca merit sa primesc inapoi ce dau...
Sunt si materialista,dar asta e bine,fiindca asa stiu cat si cum apreciezi ce ai.Sunt si egosita,asta e si mai bine,fiindca asa stiu la cat si la ce esti dispus sa renunti pentru ceva...Imi place sa cred ca sunt mereu cea care da mai mult si,la sfarsit,sa nu am nici un regret,sa stiu ca mi-am facut "datoria" si ca orice ar fii va veni momentul in care iti vei da seama ce nu a mers,si voi avea cel putin satisfacita sa spun "asta e,am avut dreptate".
Nu mi-e teama de inceput,dar nici nu il astept cu capul sus...defapt il astept si nu stiu cand o sa vina.Stiu ca pot sa-i fac fata,si mi-am planificat fiecare minut in parte,fiecare clipa e bine conturata in mintea mea;la fel ca un artist,voi lua fiecare bucatica de imaginatie,o voi combina cu putin talent,il voi imbina cu ceva palpabil si o voi transforma in pura arta.Acea arta care e apreciata de critici si neinteleasa de cei care nu o cunosc!

4 comentarii: