duminică, 13 februarie 2011

My heels are too high!




Eu chiar nu fac parte din societatea asta!
Are my heels too high?
Cred ca da,din moment ce opt ore din noua,gust fiecare nor in parte,beau cate un strop de ploaie inainte sa ajunga pe pamant si vantu imi usca pielea inainte sa strice mormanele de frunze adunate de muncitorii prost platiti sau sa rasfoiasca cartile prafuite,deschise de catre vre-un adolescent insetat de cultura,considerat prea tocilar sa iasa in "Raffa" la un suc cu 10 lei.
Are my heels too high?
Cred ca da,din moment ce am incredere in fiecare cretin si merg orbeste pe unde imi spun "prietenii"...ca la sfarsit sa aud: "Țeapă FRAIERO!!"
dar e ok,uneori e mai bine sa fii fraier!
Sau nu,nu sunt fraiera!Sunt doaaar...copila! "Flavia,esti prea copilă!" again:
Are my heels too high?!
Cred ca da,din moment ce mie mi se pare ca la 15 ani am voie sa fiu copil,cat mai am timp!
Are my heels too high?
No,they aren't!Voi continua sa ma trezesc la ora 11(in cel mai bun caz) ca un copil mic si puturos,voi continua sa imi mananc micul-de-jun la ora 1 dupa-masa,voi continua sa ma matai pana ma trezesc cum trebuie,sa ma matai cand imi doresc ceva,sa ma matai cand sunt fericita,sa ma matai cand vreau eu!De ce? Pentru ca pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu