sâmbătă, 3 septembrie 2011

Ai vandut ce am avut pe o noapte!


Sti?Te astept la aceeas ora,in acelas loc in care am mintit luna sa inchida ochii cand noi pierdem vremea pe unde nici vantul nu ne gaseste.Sunt tot acolo unde copacii ofteaza dupa tine,acolo unde am peticit noaptea cu bucati de lumina,unde eu amestecam frunzele obosite cu picioru' si tu desenai norii cu un stilou cu cerneala albatra.Te visesz ca o umbra,ca un fum cu care ma inec incet dar sigur!Acum ce vrei?Sa iti spun ca ai avut dreptate?Da ai avut dreptate,sunt asa cum nu imi imaginam ca o sa fiu si asta poate ca e din vina ta,si tanjesc dupa o secunda de imbratisare.Un secol sau doua te'am asteptat,mi-am insirat visele in palma ta iar tu te-ai spalat in mare!Foarte bine!Doar sentimente imbatranite si ganduri tarzii mai am acum' si...si cam atat!

3 comentarii: